Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

memory-wire-armband gehaakt

Tegenwoordig zie ik in alles wel iets dat ik kan haken.
Zo zag ik een paar weken geleden op de opendeurdag van hobbymaterialen Dhondt deze memory-wire-armband. Ik kocht er een aantal voor mijn winkeltje, ik kocht ook nog houten kraaltjes en ging aan de slag.
Dit is het resultaat.
gehaakte memory-wire-armband

gehaakte memory-wire-armband

benodigdheden
Wat heb je hier voor nodig:
- haaknaald nr. 2
- Coton crochet 10
- houten kraaltjes
- memory-wire-armband
Maak eerst langs 1 kant van de armband een oogje met een tang, rijg 1 pareltje aan, maak een beginlus op je haaknaald en haak 10 vasten rond de armband, rijg 1 pareltje aan, 10 vasten rond de armband, schuif regelmatig alles naar achter zodat het mooi strak zit, als je aan het einde komt weer een oogje maken met een tang en als laatste 2 draadjes instoppen en klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten