Pagina's

donderdag 1 november 2012

Welkom!

Van harte welkom aan alle nieuwe volgers!
Hartelijk dank voor al de berichtjes, vroege felicitaties, ...
Ik krijg ze allemaal niet meer apart beantwoord ;)
Ik kijk ook elke keer dat ik een nieuwe volger zelf kan volgen maar ik krijg niet altijd de blog te zien van waar het komt, raar, dus het is misschien leuk als ik jou nog niet volg maar je hebt wel een berichtje nagelaten dat je vermeldt welke jou blog is. Altijd leuk om te zien waar andere mee bezig zijn.
Niet dat ik nog niet genoeg te lezen heb hoor met al die blog's en facebookpagina's en groepjes en forums ;)

Gisteren met mijn oudste dochter een gokje gewaagd om samen op de rommelmarkt te gaan staan in Putte.
Mijn dochter met speelgoed waar ze al lang niet meer mee spelen, ik met wat promo wol en wat handwerkspulletjes. Het was een beetje tegen gevallen, in de eerste plaats dan voor mij want mijn dochter heeft meer verkocht dan ik ;) Nog geen ramp natuurlijk, ik ben er alleen ziek van terug gekomen, het was er ijskoud. Ik zweef al de hele dag tussen de zetel, af en toe even aan mijn laptop, heel beetje haken, veel meer komt er niet van. Dus ik heb niets nieuws om te laten zien.

Waar ik wel al een tijdje over nadenk is af en toe een blogje in de kijker te zetten, iemand die nog maar pas gestart is, of iemand die nog wel wat volgers kan gebruiken, iemand die iets heel leuks heeft gemaakt, iets gepost heeft dat me op één of andere manier geraakt heeft, ...

Dus bij deze de eerste :

Miekske Creaboetiekske   

 http://miekskecreaboetiekske.blogspot.be/

Leuke blog, 3 mooie patroontjes te vinden, al veel mooie dingen gemaakt en ook wel wat haakverslaafd denk ik ;)

 

mieksecreaboetiekske



19 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik kreeg heel veel volgers met een berichtje op de blog van "blij dat ik brei" en dat was toen zo leuk en was dat nog niet vergeten vandaar ;)

      Verwijderen
  2. Ow, wat vervelend dat je niet lekker bent; heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ik denk dat het een griepje is ofzo, hopelijk ben ik er snel vanaf want kan moeilijk stil zitten ;)

      Verwijderen
  3. Verzorg je maar goed Kristel, gezondheid is alles in je leven! Zelfs een griep mag je niet verwaarlozen:) Een tof idee om af en toe een blog in de kijker te zetten. Ik probeer dat soms ook te doen of zeker een nieuwe die ik ontdekte aan te prijzen. Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ik doe mijn best om rustig aan te doen ;)
      Er is zoveel moois te vinden op al die blogs, dat vind je in geen enkel boek.

      Verwijderen
  4. oooh Kristel hoe lief van je :-)
    En heel veel beterschap gewenst hoor!! komt met al dat koude weer! verzorg je goed

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan hoor ;)
      Dank je wel! ik doe het vandaag nog wat rustig aan, ik kan nu gewoon haken zonder me schuldig te voelen dat al het andere werk blijft liggen ;)

      Verwijderen
  5. oh en haakverslaafd, hoe komt je erbij? :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mieke je verdiend het om zo in de schijnwerpers te staan! Zoals ik al eerder gezegd heb: je ben een schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En Kristel ook jij bent een schat om Mieke zo in het zonnetje te zetten. Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel dames :) en kristel de link doet het nu goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief van je om Mieke in de kijker te zetten! Ik ben meteen een kijkje gaan nemen, en ja, het is een leuke blog! Ik ben alvast haar volgende volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk idee om iemand in het zonnetje te zetten!
    Bon Siman:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voilà :), ben gaan kijken bij Miekske en ook volger geworden, ziet er leuk uit allemaal ook weer !

    Spijtig dat ik het niet wist van die markt in Putte, anders was ik even langsgekomen.

    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond het niet zo'n succes, het was er ook superkoud, maar we gaan misschien nog wel een keer, als het zover is zet ik het wel even op mijn facebookpagina als ik het niet vergeet ;)

    BeantwoordenVerwijderen